0 oy
314 göst.
25 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,280 puan) sordu

Kizlar  ara ara bicak saplanir gibi sancim oluyor sagdanda oluyor ama en cok rahimde hiss ediyorum sanciyi cokk degil ama rahatsiz edici sizdede oluyormu?

Gebelik haftası 12+3

5 Cevap

0 oy
25 Aralık 2022 (2,280 puan) cevapladı
???asdcüfcef
-Reklam-
0 oy
25 Aralık 2022 (403 puan) cevapladı
Ben şuan 13+2 oldum 2 gündür ben de aynı durumdayım. Ara ara sızı şeklinde oluyor sebebini bilmiyorum ama çok can sıkıcı. 
0 oy
25 Aralık 2022 (17 puan) cevapladı
Bende 12+1 haftalık hamileyim dün ilk defa yaşadım tam ortadan ağrı girdi bıçak saplanir gibi soğuk ter geldi biran neye uğradığımi şaşırdım rabbim saglik versin hem yavrularımıza hem bize. 
0 oy
25 Aralık 2022 (238 puan) cevapladı
Rahim genişlediği için o haftalarda bir çok kişi yaşar bu tür ağrıları idrar da renk farkı koku yahutta ateşiniz var ise enfeksiyon olabilir mutlaka uzmana başvurun 
0 oy
25 Aralık 2022 (471 puan) cevapladı
Bende 14 haftalık oldum bugün bende de aynısı var idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı benimki isterseniz bi idrar verin 
25 Aralık 2022 (2,280 puan) yorumladı
Var bendede demekki o yuzden agriyormus (

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 464 göst.
18 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sibelkoc (408 puan) sordu
0 oy
6 cevap 352 göst.
0 oy
3 cevap 366 göst.
15 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatma21. (69 puan) sordu
0 oy
2 cevap 258 göst.

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...