0 oy
392 göst.
24 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Hanımlar size bi soru sormaya geldim aklım almıyor çünkü 36+4 haftalık hamileyim ultrasyonda 38 haftalık çıkıyorum 3 tane ayrı ayrı doktora çıktım biri farklı diyo bir farklı aranızda yaşayan ve kaç haftalık doğum yaptınız bilgi verirseniz sevinirim iyi akşamlar
Gebelik haftası 36+4

5 Cevap

0 oy
24 Aralık 2022 (968 puan) cevapladı
Ultrason dan ultrasona fark ediyordur canım benimde o haftamda bir hafta öndeydi bebeğim sonraki kontrolümde normal haftamda çıktı 41+0 da doğum yaptım 
24 Aralık 2022 (268 puan) yorumladı
Bende şuan 39+6 daha dogum yapmadım telasliyimbiraz gelmeye niyeti yok galiba dogum la alakalı hic bi belirti yok
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2022 (625 puan) cevapladı
Benimde oğlum 3 hafta önden gidiyordu ultrasona göre 40haftayı çoktan geçmişti benim doğumum 38+6da oldu ama önden gitmesi demek erken doğum yapacaksın demek değil bebeğin standart ölçülere göre güzel gelişmiş demek hafta farkı arttıkça iri bebek diyorlar bana öyle demişlerdi çok şükür tospik bir oğlum oldu darısı size inşallah 
0 oy
24 Aralık 2022 (3,342 puan) cevapladı
1 hafta birsey degilki. Benimki 3 hafta ilerdeydi en son 39+2de dogdu ama
24 Aralık 2022 (443 puan) yorumladı
Merhaba sevgili arkadaşım neler yiyorsunuz bana ne tavsiye edersiniz bebeğimin kilo alması için şimdiden teşekkür ederim hayırlı geceler
0 oy
24 Aralık 2022 (473 puan) cevapladı
Benimde 2 hafta ilerde
0 oy
24 Aralık 2022 (14 puan) cevapladı
ben de 34+4 gebeyim.Bebegimin kafası 3 hafta önden, diger ölculeri 1 ila 1 bucuk hafta arasi önden gidiyor.doktor normal dedi.onceki kizimda tum gebeligimde iki hafta onden gitti ve oyle de dogdu.sadece cok iri olursa normal dogum zorlasiyor.Onceki dogumumda zor oldu bu yuzden

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 967 göst.
31 Ağustos 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Eymenefe (52 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...