0 oy
141 göst.
22 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
Merhaba hanımlar. 9 haftalık gebeyim. Kan şekerim çok düşüyor. Yerimden kalkmayacak derecede halsiz kalıyorum. Hastaneye yatmışım yapıldı. Burada serumla biraz normalleşti. Çok üzülüyorum korkuyorum. Böyle yaşayan anneler oldu mu? Bebeğim için büyük risk mi
Gebelik haftası 9

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 137 göst.
0 oy
4 cevap 865 göst.
0 oy
4 cevap 416 göst.

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...