0 oy
325 göst.
22 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Meraba guzel anneler umraniye eğitim araştırma hastanesinde dogum yapan varmi ben 40 +3olucam cuma günü acilma falan hiç birsey yok sultanbeyli devlet hastanesi buraya gelme. Cuma günü oraya git suni samci verip.dogurtsunlar dedi eve göndermeler demi  Gebelik haftası 40+2
Gebelik haftası 40+2
Kapatılma nedeni: Acil bakar mısınız, bakar mısınız, bir sorum vardı gibi ifadeler platform kullanışlılığını azalttığı için sorunuz kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
22 Aralık 2022 (382 puan) cevapladı
41 haftaya  hatta 42 haftaya kadar bekliolar eger hersey yolundaysa. Size neden suni sanci vericeklerki acaba birsey dedilermi 
22 Aralık 2022 (9 puan) yorumladı
Acilmam olmuyor ondan
22 Aralık 2022 (382 puan) yorumladı
Hmm anladim canim hayirlisiyla sag salim kucagina almayi nasip etsin rabbim. Bende suni sanciyla.dogum.yapmistim ilk kizimi suyum gelmisti ama benim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 241 göst.
0 oy
1 cevap 496 göst.
0 oy
0 cevap 363 göst.
0 oy
10 cevap 777 göst.
8 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arzubeytullah (253 puan) sordu

1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...