0 oy
284 göst.
21 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kizlar şeker yüklemesi yaptırdım ellerim aşırı derecede yanıyor bugün şekerim mi çıkmış olabilir bebeğe zarar verir mi
Gebelik haftası 33 ama önde gidiyor
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
21 Aralık 2022 (12 puan) cevapladı
Şeker oranı yüksek olunca doktor söylüyor zaten hiç bişey söylemedi mi doktor bı görüş istersen canım 
-Reklam-
0 oy
21 Aralık 2022 (55 puan) cevapladı
Çok aferdersiniz biraz geçmi kalmışsınız sanki şeker yükelmesi için daha erken yapılıyor çünku belki ondan biraz köptü olmuş olabilirsiniz ama sıkıntı olacağını sanmam korkmayın 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 832 göst.
0 oy
29 cevap 1,899 göst.
0 oy
2 cevap 376 göst.

1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...