0 oy
267 göst.
19 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Merhaba. Calisabilir raporu 31+6 mi yoksa 32+0 da mi aliniyor acaba ? Bir de ozel doktor (kendi muayenesi) yazabiliyor mu ?
Gebelik haftası 29

6 Cevap

0 oy
19 Aralık 2022 (2,546 puan) cevapladı
32+0 tam alman gerekiyor
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2022 (8,866 puan) cevapladı
Tam 32 haftalıkken alıniyor ozel domtorda verebiliyor ama her kurum ozelden alinan raporu kabul etmeyebiliyor
19 Aralık 2022 (15 puan) yorumladı
Tesekkurler cevabiniz icin ama meb de calisiyorum bilgi vermeyi unutmusum. Bilginiz var mi meb ile ilgili ?
0 oy
19 Aralık 2022 (251 puan) cevapladı
32 haftalıkken ssk ile anlaşmalı kurumlardan alman gerekiyor özel muaynanelerden olacağını sanmıyorum 
0 oy
19 Aralık 2022 (6,204 puan) cevapladı
32+0'da almanız gerekiyor. Özel muayenehane SGK anlaşmalı olmuyor, o yüzden SGK anlaşmalı bir hastaneden almanız gerek. Ben de öyle yapmıştım. 
0 oy
19 Aralık 2022 (110 puan) cevapladı
Merhaba ben ücretli yapıyorum 31+4 te aldım ben raporu.kendi ofisi var doktorun ve o vermiyor anlaşmalı olduğu hastaneden gidip aldım.Okula verdim ve kabul ettiler 
0 oy
19 Aralık 2022 (80 puan) cevapladı
Ben raporu unuttuğum için 37. Haftamda geriye dönük rapor aldım gittiğim doktordan

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 780 göst.
0 oy
3 cevap 384 göst.
28 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde pinar06! (112 puan) sordu
0 oy
1 cevap 337 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...