0 oy
559 göst.
19 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu
34.haftalik hamile arkadaşlar gelin birlikte konuşalım neler yaşıyorsunuz neler hissediyorsunuz birbirimize yoldaş olalım 
Gebelik haftası 34+1
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
19 Aralık 2022 (456 puan) cevapladı
Merhaba bende 34 teyim :) çok sabırsızlanıyorum zaman geçmiyor.. 38 de sezeryan olucam sizin normal mi 
19 Aralık 2022 (251 puan) yorumladı
Bende 33+5 teyim evde iş yapmakta çokk fazla zorlanıyorum zorlayıncada hasta oluyorum akşam yatıp sabah kalkamıyorum defalarca uyanıyorum gece işlerimi yapamadığım için morelim çok bozuluyor
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,478 soru

24,669,670 cevap

367,190 kullanıcı

...