0 oy
214 göst.
18 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
İlaç verdi doktor ama kesmedi bulantımi nasıl gider kusamiyorumda ilk kızda hiç yasamadm beni mahvetti bu bulanti

3 Cevap

0 oy
18 Aralık 2022 (784 puan) cevapladı
Benim de öyle ben de 9 a girmek üzereyim. Ben beyaz leblebi haşlanmış patates ve meyve yiyerek bazen de sakız çiğneyerek bastırıyorum. Ha bı de prilam vermişti onu iciyorum bı nebze de olsa iyi geliyor
-Reklam-
0 oy
18 Aralık 2022 (8,866 puan) cevapladı
Soda iç belki faydasi olur beni rahatlatıyordu surekli.leblebi ve cubukkraker yiyordum
0 oy
18 Aralık 2022 (278 puan) cevapladı
Nane limon rahatlatiyor. Bende 39 olcam bende de var hemen içiyorum baya iyi geliyor.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 284 göst.
0 oy
8 cevap 654 göst.
0 oy
6 cevap 678 göst.

1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...