0 oy
187 göst.
18 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (743 puan) sordu
Merhaba hamile anneler çok merak ediyorum çok çok çok affedersiniz ama hemoroid ve fıtık sorunu olup da normal doğum yapanlar var mı merak ettim hani ıkınırken hemoroidler patlar mı  çünkü hemoroidi olanlara ıkınmayın diyorlar ama normal doğumda da ıkınmak gerekiyor ilk gebelik böyle bir soru sorduğum için kusura bakmayın.

2 Cevap

0 oy
18 Aralık 2022 (260 puan) cevapladı
Evet canım hemoroid lanet bişey ptlama değilde dışarı çıkıyor dış hemoroide dönüyor oda daha kötü dikiş yerlerine yakın oluyor ben kremle hafiflettim bel fıtığı konusunu bilmiyorum ama yani doktorlar onermez normalde hemoroid varken normal dogum ama devlet umursamıyor özele gideceksen bu sebeplerle sezeryana alır
18 Aralık 2022 (743 puan) yorumladı
Hmm anladım özele de şehir hastanesine de gidiyorum sorayım
18 Aralık 2022 (743 puan) yorumladı
Hmm anladım özele de şehir hastanesine de gidiyorum sorayım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
18 Aralık 2022 (595 puan) cevapladı
Hemoroid tedavisi olun ne kadar kaldı ki doğuma?  Herşey yolunda giderse dogurun . Benim bel fıtığı vardı 2  doğum yaptım .
18 Aralık 2022 (743 puan) yorumladı
20 haftalık oldum bugün doktor krem verdi onu kullanıyorum çok çok affedersiniz lavoba ihtiyacından sonra ama bilmiyorum özeldeki doktorum vermişti bir daha gidince sorayım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 358 göst.
0 oy
5 cevap 592 göst.
0 oy
2 cevap 263 göst.

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...