0 oy
177 göst.
17 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (209 puan) sordu

Iyi geceler hanımlar 7 haftalık hamileyim 2 gündür kasıklarımda çok şidetlli olmucak seķilde igne batar gibi agrilar oluyor 6. Haftamda doktora gitmistim keseyi görüp bebegi goremedi acaba suan bebek mi oluşuyor ondan mi bu ağrı simdiye kadar bi agrı sızım yoktu pazarteside kontrolum var insallah goruruz bebegi :) 

Gebelik haftası 7+2

1 cevap

0 oy
17 Aralık 2022 (1,187 puan) cevapladı
Canım bende 7.haftamdayim 6.haftada bebek kese ve kalp atışını duydum. Bu kasik ağrıları bende yaklaşık 3 haftadır var doktoruma sordum çok normal dedi ondan dolayı stres yapma çok çok normal kanama olmadığı sürece hiç bir sıkıntı yok 
18 Aralık 2022 (209 puan) yorumladı
Tesekkur ederim ben son adet tarihimle ultrason haftasi uyusmuyor doktor gec dollenme olabilir dedi insallah yarin öğrenicez :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 281 göst.
0 oy
0 cevap 163 göst.
0 oy
1 cevap 214 göst.
25 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurhayat22 (149 puan) sordu

1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...