0 oy
129 göst.
15 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Mrb güzel anneler adetim 3 gün geçti evde gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı ama biri silikti sonra kan verdim 7.91 çıktı rahim duvari kalinlasmis gebelik var dedi ama sanki beta düşük gibi geldi bana bu şekilde öğrenip yükselen varmi
Gebelik haftası 0

1 cevap

0 oy
15 Aralık 2022 (931 puan) cevapladı
Çok yeni öğrenmişsin canım tabiki gebelik varsa yükselmeye devam edecektir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 339 göst.
0 oy
1 cevap 192 göst.
0 oy
4 cevap 507 göst.
29 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Mutluanneyimmm65 (56 puan) sordu
0 oy
1 cevap 238 göst.
25 Kasım 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Esraokr (13 puan) sordu

1,512,478 soru

24,669,670 cevap

367,190 kullanıcı

...