0 oy
328 göst.
15 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (296 puan) sordu
Merhaba hanımlar,tüp bebek ile 20 haftalık hamileyim tetanoz aşısı için aradılar sizce olmam gerekir mi?
Gebelik haftası 20

5 Cevap

0 oy
15 Aralık 2022 (212 puan) cevapladı
Tetanoz aşısı gerekli bence yaptırmalısınıx Hem bebek hem sizin sağlığın için tabi karar yine sizin. Ben oldum geçen hafta hiç bir sıkıntısını görmedim 
-Reklam-
0 oy
15 Aralık 2022 (29 puan) cevapladı
Benim dokturum hamileyken yaptırmamış. Bebeğe zararı da yok faydası da dedi.Anneye gelince bu zamana kadar yaptırmadık sağlığımizdan olmadık istiyorsan doğum sonrası da yaptirabilirsin dedi.Belki bir doz olurum 22 haftalık olunca
0 oy
15 Aralık 2022 (228 puan) cevapladı
Hem kendin hem bebek için yaptırmalısın. Hemde tüp bebek o kadar masraf etmişsin. Tatanoz olursan bebeğin ölümüyle sonuçlanıyor. İnsanın başına ne geleceği belli olmuyor malesef
0 oy
15 Aralık 2022 (106 puan) cevapladı
Ben 1 doz oldum doktorum gerek yok 2.ye dedi olmadim 
0 oy
15 Aralık 2022 (158 puan) cevapladı
Bana da doktorum 20 den sonra 1 doz olsan yeterli demişti ama daha olmadım biraz daha büyüsün bebiş diye bekliyorum hem de aile hekimi de 24 den önce olma demişti ayrıyeten

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 851 göst.
0 oy
10 cevap 563 göst.
21 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meryas (3 puan) sordu
0 oy
9 cevap 474 göst.
0 oy
5 cevap 379 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulram (214 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...