0 oy
317 göst.
13 Aralık 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (2 puan) sordu
Adetim iki gün gecikti test yaptım ama negatif çıktı yediğim içtiğim şeylerden tat alamıyorum kötü kokuyor bir bardak sütü yumurta kokuyor diye içemedim sizce neden olabilir hamilelik belirtisi olabilir mi lütfen yardımcı olur musunuz? 

3 Cevap

0 oy
13 Aralık 2022 (45 puan) cevapladı
Allah gönlünüzden geçeni hayırlısıyla nasip etsin.. Daha erken olduğu için negatif te çıkmış olabilir ya da koku da sıkıntı varsa covid vs. gibi bir durumda olabilir en iyisi doktora görünmek..
-Reklam-
0 oy
13 Aralık 2022 (100 puan) cevapladı
Testlerin yanılma payı var 16 haftalık gebeyim benimde silik çıkmıştı en iyisi kan vermek veya emin olmak için önce ikinci bir test yapmak daha uygun olur Allah gönlünüze göre versin inşallah 
0 oy
13 Aralık 2022 (743 puan) cevapladı
Eğer covid gibi bir şey yoksa hamile olabilirsiniz bir kan verin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 310 göst.
20 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Abcdefkjlmn (177 puan) sordu
0 oy
4 cevap 351 göst.
0 oy
6 cevap 396 göst.
9 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elibo (343 puan) sordu
0 oy
10 cevap 910 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meriii (4 puan) sordu

1,512,655 soru

24,671,928 cevap

367,298 kullanıcı

...