Şeker yüklemesi yapıldı dün ama doktorum iyi olduğunu söyledi e nabız da değer referans dışı olarak görünüyor tecrübeli anneler bir de siz bakım yorumlaya bilirmisiniz rica etsem
1,512,675 soru
24,672,189 cevap
367,322 kullanıcı