0 oy
167 göst.
12 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (411 puan) sordu
31+5 deyim bulantı yaşıyorum normal mi

1 cevap

0 oy
12 Aralık 2022 (878 puan) cevapladı
Benim 34. Haftada tekrar başlamıştı.36+2 oldum çok şükür geçti geri.
12 Aralık 2022 (411 puan) yorumladı
İkinci gebelik benim. Ve bunda hiç ilk aylarında bile yaşamadım bulantı. Ama bı kaç gündür arada bı başlıyor karnım ağırlaşıyor ağrı gibi bı tuhaf oldum
12 Aralık 2022 (878 puan) yorumladı
Benim ilk.Her gebelik farklı oluyor demekki.Bende bir sıkıntı olmadı sizde de olmaz galiba.Saglikla al kucağına inşallah.Gecmis olsun.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 403 göst.
0 oy
6 cevap 471 göst.
26 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sultan02 (57 puan) sordu
0 oy
6 cevap 900 göst.
15 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dmt (160 puan) sordu
0 oy
1 cevap 241 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde DenizzzE (69 puan) sordu

1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...