Kızlar sezeryan oldum 5 gün sonra lohusa kanim gelmemeye basladi bitti mi oluyo normal mi
Canım olabilir herkeste uzun sürmüyor .Başka bir sıkıntın olmazsa , karında ağrı, ateş , şişlik gibi normaldir.Benimde az sürmüştü bir ay sonrada normal adet görmeye başlamıştım.
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı