0 oy
266 göst.
11 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba bayanlar 7+1   ama kese ve bebek gözükmüyor çok şiddetli bel ağrısı ve bulantı kusma olmadığı halde iştah kaybı sizde normal bı durum mu 
Gebelik haftası 7+1

2 Cevap

0 oy
11 Aralık 2022 (151 puan) cevapladı
Evet ilk aylar iştah ve kilo kaybı çok normal. Değişen hormonlar mide bulantısı tiksinme falan bende yaşadım şuan 12. Haftadayim yavaş yavaş azalmaya basladi
-Reklam-
0 oy
11 Aralık 2022 (205 puan) cevapladı
Ben de ne yesem  doymuyorum  kilo aldim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 235 göst.
0 oy
5 cevap 560 göst.
0 oy
4 cevap 577 göst.
0 oy
3 cevap 356 göst.
29 Nisan 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Gamze tugba (536 puan) sordu

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...