0 oy
565 göst.
10 Aralık 2022 Doğum kategorisinde (20 puan) sordu

Bu ayın 8 inde yani doğum gunumde  hastaneye geldim bebegimin hareketleri az diye 1 gün yattım 9 unda öglen kızımı kucagima  aldim darisi bekleyen hamiş  annelerimizin başına :)merak edenler için  evet sezeryan ile doğumum gerçekleşti. 

Gebelik haftası 37+1

4 Cevap

0 oy
10 Aralık 2022 (82 puan) cevapladı
Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün nasıl geçti ameliyat anı sonrası önerileriniz varmi cumartesi benmde sezeryan olacak
-Reklam-
0 oy
11 Aralık 2022 (490 puan) cevapladı
Allah size bağışlasın yavrunuzu analı babalı büyütsün ❤️ spinal anestezi ile mi doğurdunuz spinal anestezi ile doğurduysanız bebeği ilkin ne zaman kucaginiza alıp emzirdiniz?
0 oy
11 Aralık 2022 (743 puan) cevapladı
Hayırlı olsun Rabbim analı babalı büyütsün darısı bizlerin başına inşallah.Cok çok affedersiniz sezeryanla dogum yapmışsınız ama yine de çatı muayenesi yaptılar mı
0 oy
11 Aralık 2022 (249 puan) cevapladı
Hayırlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütsün benim kızım da 29 ekimde sezeryanla oldu hem cumhuriyet bayramı hem evlilik yıldönümümüzde geldi prensesim ❤️❤️

İlgili sorular

+2 oy
10 cevap 756 göst.
8 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Bilir11 (60 puan) sordu
+1 oy
2 cevap 586 göst.
0 oy
0 cevap 347 göst.
0 oy
2 cevap 532 göst.

1,512,478 soru

24,669,670 cevap

367,190 kullanıcı

...