Kızlar bebek yerleştiği için bağırsakları falan itermiş hatta organlarıda bağırsakşaeımoz göbek tarafındamı sırt tarafında mı acaba
Valla bende bilmiyorum canim allaha emanet bi yerde ;)))
Sanırım rahmin üstünde :) ben de doğum yaptım ama hala yerinde değiller sanki :)
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı