0 oy
124 göst.
9 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (103 puan) sordu
Kizlar sat a göre 6 hafta 5 gün lük olmam gerekirken ultrasonda 4 hafta 2 günlük bir kese var sadece, bebek görünmüyor. Beta hcg artisim 2 gunde bir 2 kat degil maalesef, 4 haftalikken gittim 400lerdeydj 5 haftalıkken 500lerdeydi. Progesteron kullaniyordum 4. Haftadan itibaren, artis duzenli olmayinca kestik doktorumla. Bugun progesteronu keseli 1 hafta oldu vucut bos keseyi hala atmamis, 4 mm olan kese de 4.5 mm olmus. Doktorum durup durup birden gelisebilen hastalarim da oldu devlette kurtaj onerilmis ama saglikli dogum yapti dedi. Ben kendimi çok salmıştım kizlar olmamis diye, kendime dikkat de etmiyorum 1 2 haftadir. Sizce bu durumdan bebek olusmasi mümkün mü? Sizleri seviyorum ♥️
Gebelik haftası 6

1 cevap

0 oy
9 Aralık 2022 (1,257 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Oncelikle gecms olsun cok. InsAllah gelisir bebein sana tutunur.ben bilmiyorum ama doktorun bekle dediyse vardr bi bildigi.sen yinede biraz dikkat etmeye calis.Allahn mucizeleri bitmez.bol bol dua et
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...