0 oy
152 göst.
9 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (65 puan) sordu
kızlar hastanede yatıyorum doktor 37 haftamda dogum yapacak pazartesı günü ınsallh proteın kacagımdan dolayı aranızda varmı öyle 
Gebelik haftası 36 +5

1 cevap

0 oy
9 Aralık 2022 (49 puan) cevapladı
Bendede protein  kaçağı var   29+2 hastalığım ama bende şeker var  protein çok çok yüksek  bende  ama tansiyon yüksekliği olmazssa Bi sorun olmaz diye biliyorum  ama işte bende korkuyorum bebeğime   
9 Aralık 2022 (65 puan) yorumladı
gebelık sekerı bendede var suan takıbı feln bıraktılar tansıyonum ıyı gidiyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 139 göst.
0 oy
3 cevap 246 göst.

1,512,340 soru

24,667,967 cevap

367,100 kullanıcı

...