0 oy
204 göst.
7 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Hanımlar 23 haftalık hamileyim iki gündür karnıma kramp gibi ağrı giriyor karnımın içi açıyor resmen sonra rahime baskj yapıp sağ bacağıma ağrı giriyor 2  3 saat sonra geçiyor bebek hareketleri iyi çok şükür bu haflarda normalmi yalancı sancimidir bu erken degilmi sancı için bildiğiniz karında ve rahim etrafında sancı hissediyorum
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
7 Aralık 2022 (2 puan) cevapladı
Normal o canım bende de oluyordu şimdi sancı yok çok şükür 
7 Aralık 2022 (1 puan) yorumladı
İnşallah geçer 2. Gebeliğim ama ilk oğlumda hiç sancı çekmedim doğuma kadar yalancı dahi çekmedim bunda ağrılarım olunca korktum biraz içimi rahatlattiniz teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 235 göst.
0 oy
4 cevap 302 göst.
0 oy
6 cevap 565 göst.
12 Ocak 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde aisss (7 puan) sordu
0 oy
1 cevap 256 göst.
12 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Leman.123 (608 puan) sordu

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...