0 oy
203 göst.
7 Aralık 2022 Doğum kategorisinde (87 puan) sordu
Hanımlar bebeğim çok kötü pişik oldu ne kulandiysam geçmedi yardımcı olacak var mi
Kapatılma nedeni: Sol üst köşede Bebek bakımı bölümünden post açınız

1 cevap

+1 oy
7 Aralık 2022 (2,546 puan) cevapladı
hametan kullan eczaneden al , doktor önerisidir
7 Aralık 2022 (203 puan) yorumladı
Bnde sudocream kullandım baya iyi de geliyordu onun haricinde  zeytinyağı iyi geliyormuş  pisige
7 Aralık 2022 (472 puan) yorumladı
Islak mendil kullanma sürekli yıka kaka ve cisten sonra alt değiştirme yapılınca biraz havalandir açık yara seklindeyse açık bırak bez bağlama eğer değilse teramicin krem kullan canım
7 Aralık 2022 (123 puan) yorumladı
Hamazinc tavsiye ederim bir kere surmede etkili..alin evinizde bulunsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 502 göst.
0 oy
9 cevap 684 göst.
0 oy
16 cevap 890 göst.
0 oy
4 cevap 443 göst.
13 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Melekmelekmeeeelek (30 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...