0 oy
269 göst.
6 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (36 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba kese oluşmaya başlamışsa bebek kaçıncı haftada görülür bugun gttm kese oluşuyor dedi doktor 

2 Cevap

0 oy
6 Aralık 2022 (203 puan) cevapladı
Ben 5.haftada keseyi gördüm kalp atisi için 8.haftayi bekledim 8.haftada duydum. 4.haftada gitmistim ilk doktora o da bana döl yataği var kese olusuyor dedi
6 Aralık 2022 (2,638 puan) yorumladı
Bende 5. Haftada gordüm 6+4te hem bebegimi gordum hem kalbini dinledim çok şükür
6 Aralık 2022 (36 puan) yorumladı
İnsallah cumlemizin :)
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2022 (2,638 puan) cevapladı
Kese olusmaya basladiktan en erken 1 buçuk 2 hafta sonra bebeğini görebilirsin canım kimisi geç görüyor ama ben 5 haftada keseyi 6+4te bebegimi gördüm kalbinide o gün dinledim çok şükür darısı sana inşallahh :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 210 göst.
17 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esma276 (1 puan) sordu
0 oy
4 cevap 526 göst.
0 oy
1 cevap 174 göst.
19 Ocak Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Semsalp (50 puan) sordu

1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...