Kizlar 11 haftalik gebeyim. Ve salgina yakalandim çok kötü durumdayim. Ben normal bir hastane aciline mi yoksa kadın dogum hastanesi aciline mi gitmeliyim.eşim yardımcı olmasa bir kaşık çorba icemiyorum
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı