Kizlar 11 haftalik gebeyim. Ve salgina yakalandim çok kötü durumdayim. Ben normal bir hastane aciline mi yoksa kadın dogum hastanesi aciline mi gitmeliyim.eşim yardımcı olmasa bir kaşık çorba icemiyorum
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı