0 oy
208 göst.
5 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (463 puan) sordu
Upload failed: [object Object]Kızlar sancı ve bebeğin kalp atışı nasıl sizce 
Gebelik haftası 37+4

1 cevap

0 oy
5 Aralık 2022 (463 puan) cevapladı

Böyle kızlar nst kağıdım 

image


5 Aralık 2022 (56 puan) yorumladı
Canım sancın yok.
5 Aralık 2022 (463 puan) yorumladı
Aslında hafif hafif oluyor sürekli sancım ama ilk doğum olduğu için sanıyorum öyle olacak :) demek bu sancı bile sayılmıyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 474 göst.
0 oy
2 cevap 492 göst.
0 oy
1 cevap 277 göst.

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...