0 oy
546 göst.
4 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (23 puan) sordu
Yenidoğan şampuan ve vücut losyonu olarak ne kullandınız, hangi ürünleri önerirsiniz? 
Gebelik haftası 32

6 Cevap

0 oy
4 Aralık 2022 (1,295 puan) cevapladı
Şampuan incia losyon Mustela. Temiz içerikli. 
-Reklam-
0 oy
4 Aralık 2022 (9 puan) cevapladı
Musteladan şaşma. Benim kızımın doktoruda mustela önermişti 
0 oy
4 Aralık 2022 (6,713 puan) cevapladı
Baby me marka aldim organik olanından 
0 oy
4 Aralık 2022 (21 puan) cevapladı
Ben 2 kizimada hep dalin kullandim bunada dalin aldim sabununu sampuan yagini vs.. eger cilt problemi olursa egzama tipi o zamman seba med oneririm..
0 oy
4 Aralık 2022 (145 puan) cevapladı
Hepsini uni kullandım ben ıslak mendili bile uni kullandım. Şampuan göz yakmıyor çok iyi bence. Yinede siz bilirsiniz. Ben uniyi kullanıyorum hala
0 oy
4 Aralık 2022 (152 puan) cevapladı
Bende 31 haftalığım mustela düşünüyorum doğal içerikli olduğu için içiniz rahat şekilde kullanabilirsin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 244 göst.
0 oy
4 cevap 394 göst.
0 oy
3 cevap 368 göst.
0 oy
10 cevap 927 göst.

1,512,287 soru

24,667,179 cevap

367,051 kullanıcı

...