0 oy
598 göst.
3 Aralık 2022 Doğum kategorisinde (94 puan) sordu
İlk gebelik de 41+3 de sancım gelmedi önce suni sancı verildi ama bebek kakasını yuttu acil sezeryan doğum yaptım ve tam bir kabus gibi 15 gün küvezde kaldı bebeğim  şimdi korkuyorum  ya suyum yada sancım gelirse normal doğuma mı alırlar ilki sezeryan olubda ikincisinde sancı gelip normal yapan var mı bir sıkıntı oluyor mu
Gebelik haftası 26

2 Cevap

0 oy
3 Aralık 2022 (205 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ssvd destekleyen bir doktora gitmiyorsanız ikinci de sezeryan olur doğum başlasa bile acil sezeryana alıyorlar 
3 Aralık 2022 (94 puan) yorumladı
Hımm panik atak gibi  bir atak da da geçirdim bebeğim küvezdeyken şimdi açıkçası hem normal doğum dan hem sezeryandan korkar oldum bu son aylara geldikçe nefesim daralıyor ama normal doğum hiç yapmaya cesaretim yok
4 Aralık 2022 (205 puan) yorumladı
Zaten çok riskli sezeryan sonrası normal doğum bide panik atağın varsa hiç denemeye gerek yok bende sezeryanliyim ilk çocuğumu kaybettim şimdi 32 haftadayım ve korkuyorum. Allah yardımcımız olsun
-Reklam-
0 oy
3 Aralık 2022 (584 puan) cevapladı
Aynı hafta aynı durum benımde başıma geldi kakasını yedı bebegım acil sezeryana alınmıştım şuan ıkıncıye hamıleyım aynı şekilde bendede korku oluştu bnde ssvd istiyorum doktorum destekliyor sonra cesaret edemedim en iyisi yine sezeryan 
13 Mart 2023 (199 puan) yorumladı
Merhaba doğum yaptınız mı acaba bir de hangi doktor ?

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 595 göst.
0 oy
0 cevap 240 göst.
15 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Hazalyavuzyilmaz (20 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,257 göst.
0 oy
11 cevap 1,770 göst.
11 Mart 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Hazal0156 (1,409 puan) sordu

1,512,679 soru

24,672,230 cevap

367,324 kullanıcı

...