0 oy
202 göst.
3 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (852 puan) sordu
Kacinci haftada çektirdiniz ?.

2 Cevap

0 oy
3 Aralık 2022 (28 puan) cevapladı
23. Haftamda dolgu yaptırdım. 
-Reklam-
0 oy
3 Aralık 2022 (476 puan) cevapladı
Ben 30.hafdada iken 20 lik dişim çok kötüydü çekilmesi gerekiyordu, ama diş çekimlerini ilk üç ay ve son 3 ay yapmıyorlarmış. 3-6 ay arası yapıyorlarmış, antibiyotik falan kullanmıştım
3 Aralık 2022 (852 puan) yorumladı
Bende 27 haftaligim 2 aydir antibiyotikle falan gecirmeye calistik gecmedi.. penisilin grubuna alerjim var her türlu antibiyotigi kullanamiyorum en son verdigi antibiyotik bana yan etki yapti

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 467 göst.
+1 oy
3 cevap 239 göst.
0 oy
10 cevap 630 göst.

1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...