0 oy
163 göst.
2 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (85 puan) sordu
Bugün detaylı ultrasona girdim 19+4 haftaligim 1 hafta önde gidiyor. İkili testte riskli çıktığı için karnımdan sıvı alındı ve sonuçlar tertemiz çıktı. Ayrıntılı ultrasonda herşey normal sadece ense kalınlığı 8 mm çıktı. Bebek büyüdükçe ense kalınlığı artar mı sizce? Korkmalı miyim?
Gebelik haftası 19+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 601 göst.
22 Şubat 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zyynpp (51 puan) sordu
0 oy
18 cevap 2,112 göst.

1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...