0 oy
86 göst.
1 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
şuan 27+2 deyiz. Antidepresan kullanımına başladım.2 gün oluyor.hamilelik önceside kullanıyordum 5.haftada bırakmıştım şimdi tekrardan basladı problemlerim ve tekrardan başladım kullanmaya benim gibi olan varmı acaba

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 389 göst.
0 oy
5 cevap 401 göst.
3 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevim58 (87 puan) sordu
0 oy
2 cevap 405 göst.
18 Şubat 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Nurn (422 puan) sordu
0 oy
2 cevap 245 göst.
1 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damik (6 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...