0 oy
148 göst.
29 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (4 puan) sordu
Merhabalar 12+4 haftalık gebeyim ve geçmeyen kaşıntı ve aşırı akınti var ne yapmalıyım ve bebeğe zararı olur mu bu durumu yaşayan var mı?
Gebelik haftası 12+4

1 cevap

0 oy
29 Kasım 2022 (518 puan) cevapladı
Doktora soyle canım bebeğe zararı olabilir, benimde kaşıntı olmuştu travazol krem sürdüm hemen geçmişti,  akıntı için de 3 günlük fitil kullanmstm
29 Kasım 2022 (4 puan) yorumladı
Travazol da kullanıyorum ama pek faydasını göremiyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 281 göst.
22 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cennet3939 (4 puan) sordu
0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
1 cevap 321 göst.
0 oy
4 cevap 577 göst.

1,512,558 soru

24,670,815 cevap

367,246 kullanıcı

...