25 haftalık gebeyim hanımlar oğlum olacak ilk bebeğim adını Göktuğ Ayaz koymayı düşünüyoruz sizce ikisi birbirine uymuş mu
Guzel adiyla yasasin insallah. Benimde ikinci kizim geliyor ama isim bulamadik bizde isim konusu cok zor ilk kizimdan biliyorum :)
Güzel adıyla yaşasın insallah senin içine sınıyorsa koymalisin
Bence tek basina göktuğ yeterli
1,512,724 soru
24,672,950 cevap
367,373 kullanıcı