özür dilerim gerçekten 38+6 yım doktor nisanda gelebilir suyunda gelebilir sancında olabilir dedi bugün 2..ye aynısı oldu aynı böyle anlayamadım bu mu nisan çok tedirgin oluyorum anlayamazsam diye
1,512,402 soru
24,668,676 cevap
367,144 kullanıcı