0 oy
223 göst.
21 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
Kızlar 4 haftalk gebeyim kasıgım patlıcak sanki çok kötü agrı giriyo sol kasığıma ve belime neden böyle
Gebelik haftası 4

1 cevap

0 oy
21 Kasım 2022 (211 puan) cevapladı
Notmal kuzum .Benimde agrilarim oluyordu.Doktor dediki bebek yerlesiyor ondan bu agrilar.6 haftaligim hala agrilar var
21 Kasım 2022 (114 puan) yorumladı
2.gebeliğim bu kızımda hiç böyle yaşamamıştım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 115 göst.
0 oy
0 cevap 184 göst.
0 oy
4 cevap 424 göst.
0 oy
3 cevap 273 göst.
1 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sahra00 (1,897 puan) sordu

1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...