34+1 haftalık gebeyim bugün nstye girdim öğle arasına denk geldiği için doktoruma direk soramadım. Sekreteri bol bol dinlen, magnezyum kullan haftaya tekrar gel dedi. En altta neden öyle yüksekten düşmüş? Normal mi bilen var mı?
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı