0 oy
217 göst.
21 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (129 puan) sordu
Kızlar yenı gebeyım 2 gündür temızlık yapıyorum dip köşe ama karnıma sol tarafına agrı saplanıyo bazen sizdede oluyormu yorgunluktanmıdır

2 Cevap

0 oy
21 Kasım 2022 (1,605 puan) cevapladı
Haftanız kac
21 Kasım 2022 (129 puan) yorumladı
5 6 olması lazım yenı öğrendım doktora gidemedim daha
-Reklam-
0 oy
21 Kasım 2022 (1,605 puan) cevapladı
Dinlenmekle uzanmakla geçmeyen bir ağrı ise doktora git canım ama gebeliğin başlarında ortasında sonlarında bu ağrılar hep oluyor bende daha daha fazlaları var doktora söyledim hiç birşey demiyor normaldir yani ama herkesin bunyesıde bir değil tabii
21 Kasım 2022 (129 puan) yorumladı
Hep farklı yerlere saplanıyor dinlenmekle azalıyor Allahtan
21 Kasım 2022 (1,605 puan) yorumladı
O zmn korkulacak birşey yoktur haftanda çok erknmiş kanama fln olmadığı sürece korkma bebek yerleşiyordur şuan büyük ihtımal

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 482 göst.
0 oy
13 cevap 2,130 göst.
0 oy
1 cevap 372 göst.

1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...