0 oy
180 göst.
19 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar ben 19 haftalık hamileyim bız esımle evlndık dugunum olmadı aılemız yoktu cunkı kendı imkanlarımız la ayakta kalmaya calıstık ama bılıyosunuz kı gecım bı haylı zorluyor insanı bız bı yuva kurmaya çalışıyoruz sızdn rıcam eger kulanmadıgınız esya varsa bıze verebilir mısınız yanlıs anlamayın lütfen benı esya alamıyoruz cunku cok pahalı eger yardımda bulunmak isterseniz Allah rızası ıcın mutlu oluruz 
Gebelik haftası 19
Kapatılma nedeni: Sohbet bölümünü kullanınız.

1,512,411 soru

24,668,780 cevap

367,147 kullanıcı

...