0 oy
370 göst.
18 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
37 haftalik hamileyim .randevu almadan gitsem hem nst hemde detayli ultrasyona girebilirmiyim acaba 
Gebelik haftası 37+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
18 Kasım 2022 (77 puan) cevapladı
Canım sıra alırsan nst ye girersin ama 37 haftada detaylı ultrason yapıyorlarmış bilmiyorum hiç duymadım o haftada detaylı
-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2022 (223 puan) cevapladı
Detaylı ultrason için biraz geç değil mi? 
0 oy
18 Kasım 2022 misafir cevapladı
Nst ye girersin de detaylı ultrasona bu haftada alırlar mı farklı bir durum varsa istedilerse bile de randavusuz giremezsin bence 
0 oy
18 Kasım 2022 (243 puan) cevapladı
37de detaylı ultrason olmuyor ki 21 ile 21arasi biliyorum sancın falan varsa randevu almadan ntsy bağlarlar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 293 göst.
11 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aynur ates (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 157 göst.
7 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde leyla445 (1 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...