0 oy
96 göst.
18 Kasım 2022 Doğum kategorisinde (106 puan) sordu
Kızlar hamilelik sekrri olduğu için doktorum bugün beni hastaneye gönderdi şunu sancı verilmesi için..  ama hastane doktoru şuan hersey yolunda bugün eve git belki ağrın gelir dedi.. böyle yaşayan varmi.. Ne yapmam gerek.. sabah yine gel dedi.. sancıları beklemek mi iyi suni sancı almak mı.. bilemedim.. korkudan var haliyle 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 309 göst.
18 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Hrkcri (106 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...