0 oy
284 göst.
15 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (520 puan) sordu

Sancı varmi sizce birde cihazda ara ara ağrım olunca 35 arası oluyor

image

image

Gebelik haftası 35+2

4 Cevap

0 oy
15 Kasım 2022 (400 puan) cevapladı
İlk kağıdı daha net çekermisin üstteki resimdeki nst kağıdına göre sancın var hastaneye tekrar gitmenizi sebebi ağrılarınızmı
-Reklam-
0 oy
15 Kasım 2022 (637 puan) cevapladı
Biraz uzun cekseymisin görünür de şuan sancı yok
0 oy
15 Kasım 2022 (783 puan) cevapladı
Sancılarını çıkmış ilk gözüken kağıtta yatış verildimi
0 oy
15 Kasım 2022 (3,708 puan) cevapladı
25li rakamlarda çıkmış. Benim 50'li sancılarda suyum gelmişti NST'deyken. 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 698 göst.
0 oy
3 cevap 393 göst.
0 oy
3 cevap 421 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...