0 oy
155 göst.
15 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (47 puan) sordu
Arkadaşlar dün gittim 19 haftalık olduk yeni bana magnezyum demir ilacı verdiler kontrol edip herşey iyi haftasına göre uyumlu dedi sadece başka hiç bişey demedi hiç bişey birde rahim kenarı ağrıyor rahim değil ama kenar kısmı ne sorunları yaşadınız nasıl atlattiniz 
Gebelik haftası 19

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 406 göst.
0 oy
4 cevap 553 göst.
25 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umutdrny (49 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,824 cevap

367,250 kullanıcı

...