0 oy
139 göst.
14 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu
Merhaba kızlar bende telasemi taşıyıcılığı var, demir genelde yüksek. Doktor demir ilacıda verdi 10günden fazla kullandım sonra yan etkisinden bıraktım doktor bir daha kullanma dedi ama zaten demirin yüksekken birde demir ilacı kullanmış oldum. Bu durumu yaşayan oldu mu 
Gebelik haftası 16+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 903 göst.
0 oy
1 cevap 712 göst.
0 oy
8 cevap 1,160 göst.

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...