0 oy
267 göst.
13 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Merhabalar ilk muayeneye bebegimle ilk tanismaya gidecegim ama randevumsaat 14.00 de doktorum tahlil yapar mi acaba aç mi gitmeliyim tok mu sabah randevu bulamadım mecbur almak zorunda kaldim
Gebelik haftası 9+0

4 Cevap

0 oy
13 Kasım 2022 (971 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Tok gidersen daha iyi olur bebek hareket eder kalp atışı rahat duyulur 
13 Kasım 2022 (51 puan) yorumladı
Aminn insallahhh
13 Kasım 2022 (971 puan) yorumladı
İnşallah ❤️
-Reklam-
0 oy
13 Kasım 2022 (1,518 puan) cevapladı
Canım tok da olsan aç da olsan yapacağı tahlilleri etkilemiyor. Ama idrara sıkışık gitmelisin idrar kesenin rahmin iyi görsün hayırlı olsun :)
0 oy
13 Kasım 2022 (973 puan) cevapladı
Gebe her zaman tok olur. Aç gideceğiniz tek zaman şeker yüklemesi olacagi zamandır onun dışında her zaman tok olun ki bebeginiz hareketli olsun
0 oy
13 Kasım 2022 (1,380 puan) cevapladı
Sadece seker yuklemesine ac gidilir digerilerine tok

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,237 göst.
0 oy
12 cevap 1,081 göst.
10 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bendeyar (300 puan) sordu
0 oy
5 cevap 525 göst.
0 oy
1 cevap 186 göst.
10 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rbil (369 puan) sordu

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...