0 oy
372 göst.
13 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Bu haftada karnima agda yapmamda sakinca varmi bebege bi zarari olurmu
Gebelik haftası 33+2

2 Cevap

0 oy
13 Kasım 2022 (3,342 puan) cevapladı
Onda sakinca yokda. Eger daha once yoksa karninda hamilelikte coktoysa hic alma derim
13 Kasım 2022 (113 puan) yorumladı
Hayır vardi zaten fakat daha cok artmış kötü görünüyo açıkçası çekiniyorum kontrollerde falan
13 Kasım 2022 (3,342 puan) yorumladı
Bendede var canim dogumdan oncede aliyordum ama doktorlar inanki ona bakmiyo ve hamilelikte arttigini biliyolar
-Reklam-
0 oy
13 Kasım 2022 (52 puan) cevapladı
Canım mesleğim kuaförlük yedi yıldır bu meslekteyim hamile annelerin karnına ağda yapmış ligim çoktur hiç bir sorun olmaz. 33 haftalık gebeyim bende her ay düzenli agdami yaptırıyorum hiç bir sıkıntı olmuyor korkmayın

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 625 göst.
11 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hevidemirkiran (93 puan) sordu
0 oy
4 cevap 508 göst.
31 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeho (8 puan) sordu
0 oy
1 cevap 262 göst.
12 Ocak 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Oyku buglem (178 puan) sordu
0 oy
6 cevap 415 göst.
26 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asina (82 puan) sordu

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...