0 oy
243 göst.
11 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 23+4teyiz ama kasıklarımda kramp ve ağrı var bu sorunu yaşayan varmı?doktor kontrolüne gittiğimde rahimi kontrol etti şu anlık bı problem yok dedi.kontrolden sonra daha çok arttı yaşayan varsa bilgi verebilir mi acaba 
Gebelik haftası 23+4

2 Cevap

0 oy
11 Kasım 2022 (868 puan) cevapladı
Evet ayni haftadayiz dun gece acile gittim bel ve kasik agrisi sikayetiyle. Kan idrar aldi ntseye bagaldi. Cok sukur bir sorun ckmadi. Demkki normal. Genede ihmal etme bisy olursa git hastaneye bebde normal dye herkezde ayni olcak dgl. Rabbim saglicakla gelsinler
11 Kasım 2022 (10 puan) yorumladı
İhmal etmiyorum da bu ağrılar bazen çok şiddetli olup aşağı baskı yapınca korkuyorum amin herkesin ki sağlıcakla gelsin
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2022 (12 puan) cevapladı
Merhabalar benimde 13+5 bel ve kasık ağrım çok var sizin gibi:( hamile olduğumdan beri geçmedi bazen yürüyemiyorum bile çok korkuyorum bende Allah yardımcımız olsun. 
11 Kasım 2022 (10 puan) yorumladı
Aynı şekilde bende öyleyim hayirlisiyla geçsin zaman

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 147 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.
18 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Avakado (722 puan) sordu
0 oy
7 cevap 563 göst.
14 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysun.1986 (398 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,320 cevap

367,168 kullanıcı

...