0 oy
152 göst.
11 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (113 puan) sordu
Kızlar lohusayım 1 aylık cocugum var ve cok kötü hasta oldum bogaz agrısı bas agrısı vs emziriyorum diye ilaçta yok siz neler yaptınız nasıl atlattınız 
Kapatılma nedeni: Doğum sonrası konularını sol üstteki menü kısmından gebelik dışı soru-sohbet veya bebek bakımı bölümünde açınız.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 394 göst.
0 oy
5 cevap 1,004 göst.
28 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde maviii (401 puan) sordu
0 oy
2 cevap 298 göst.
27 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Damlakizio4_5 (113 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...