0 oy
258 göst.
6 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Arkadaşlar göbeğimin üst kısmı sanki yırtılmış gibi acıyor. Dıştan dokununca bir şey yok, acı içeriden. Normal mi?
Gebelik haftası 36+6

2 Cevap

0 oy
6 Kasım 2022 (82 puan) cevapladı
33. Haftadayim 1 haftadır aynı problem bende de var kesik acısı gibi acı özellikle soldan sağa dönünce ve ara ara iki göğsümün ortamının altı yaşayan varmi
-Reklam-
0 oy
7 Kasım 2022 (476 puan) cevapladı
Gaz sancısı mi acaba

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 204 göst.
0 oy
0 cevap 178 göst.
8 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Veraaaa. (719 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,079 göst.
0 oy
1 cevap 361 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...