0 oy
217 göst.
5 Kasım 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba Ben 35 haftalık hamileyim ama zehirli guatr m var çok korkuyorum aranızda böyle bir şey yaşayan varmı bebeğe zarar li olurmu detaylı ultrason da kabul etmedim
Gebelik haftası 35

2 Cevap

0 oy
5 Kasım 2022 (126 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bendede var tıroıtı cok calısan zehırlı guatrdır ılk gebelıgımde cıktı aılede genetık zaten ılac kullandım hıcbır zararı yok 2. Gebelıgım devam yıne ılaca zaten işk gebelıkten sonrada tedavıye devam ettım ılacları gebelıkte degıstırdıler 1 yıl kullanıcam gecmezse amelıyat dedı doktor yası genc olanlara amelıyat ılerıkı yaslara atom tedavısı uyhuluyorlarmıs ama hamılelıkte konteol altına alıyorlar korkma
-Reklam-
0 oy
5 Kasım 2022 (8,866 puan) cevapladı
Zehirli degil.ama guatr bendede var iki gebeligimdede vardı ilacla düzene girdi doktorunuz biraey demedimi bu konuda

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 172 göst.
0 oy
0 cevap 86 göst.
0 oy
0 cevap 55 göst.

1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...