Eda ya da Bade olabilir
Merhabalar.Benim de ilk kızımın adı Asya.Ikinci kızım olacak ona da Akça ismini düşünüyoruz
Ada sude seda sena
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı